Умови обміну та повернення товару

 

Повернення товару і грошей. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню: - так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, і зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах. - дитячі м'які іграшки не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України -  обміни та повторні доставки Продавець робить з власної ініціативи та у разі наявності рекламації, залишаючи за собою право у відмові на обмін.

 

  1. Базові положення щодо повернення Товару та грошових коштів

1.1. Сплачене Покупцем замовлення вважається повним та беззастережним акцептом оферти та скасуванню не підлягає. Повернення сплачених коштів за замовленнями, які були сплачені Покупцем не здійснюється.

1.2. Умовами Договору передбачається виключно внесення змін в замовлення. Внести зміни до замовлення Покупець може не пізніше, ніж за 3 години до часу доставки замовлення, при цьому вартість замовлення у випадку внесення змін не може бути меншою за те, яке уже сплачено Покупцем. У разі збільшення вартості замовлення після зміни замовлення Покупець здійснює доплату у відповідному розмірі. 

1.3. Сторони розуміють, що Товар втрачає свої якісні характеристики з часом, таким чином, претензії щодо Товару неналежної якості можуть бути висунуті виключно у строк до 30 хвилин з моменту отримання замовлення Одержувачем. Порядок висунення та розгляду рекламації регламентовано розділом 2 даних умов.

1.4. У разі якщо Товар визнано Сторонами таким, що є неналежної якості, Продавець протягом 3-х годин здійснює заміну Товару на товар належної якості.

 

2. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом при рекламації

2.1. Покупець відправляє скаргу протягом однієї години з моменту отримання Замовлення за адресою електронної пошти, який вказаний на сайті https://tsvit.ua, вказавши  дату покупки/доставки. Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, можуть розглядатися на розсуд Продавця.

2.2. Продавець повідомляє Покупця про отримання скарги. Після чого проводить внутрішній моніторинг ситуації. Після проведення моніторингу Продавець дає Покупцю аргументовану відповідь на рекламацію

2.3. Рекламації щодо якості та свіжості повинні обов'язково містити фотографії, зроблені не пізніше 30 хвилин після вручення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення розглядаються на розсуд керівництва. Фотографії необхідно відправляти на електронну пошту, вказану на сайті.
    2.4. Розгляд скарги може бути припинено через відсутність відповіді від Клієнта протягом однієї доби, відсутність або надання фотографії не у встановлені терміни (якщо фотографія необхідна для розгляду скарги).

3. Порядок проведення повернення коштів:

3.1. Повернення коштів передбачається виключно у разі невиконання замовлення Продавцем. 

3.2. Повернення коштів проводиться в найближчий банківський день з моменту прийняття рішення про повернення коштів.

3.3 Повернення коштів, що надійшли Продавцю через еквайринг систему сайту, відбувається на ту ж карту Клієнта, з якої оплачувалося замовлення, протягом 30 днів з моменту подачі повернення.